Door samen van tevoren goed na te denken, te onderzoeken en te bepalen wat er moet gebeuren in de ontwikkeling van een product, service of onderneming leg je een sterke basis om te starten en wordt het nemen van vervolgstappen makkelijker. Een goed begin is het halve werk, echt waar.
Deze specialiteit heb ik hiernaast uigelicht, die heeft iets meer ruimte nodig.
Je wilt iets van de grond krijgen maar je komt handen tekort. Je moet iets maar het ontbreekt je aan structuur. Je weet wat je wil maar het ontbreekt je aan tijd en zin. Je mist de expertise en loopt vast in de uitvoering. Laat mij helpen.
Wanneer het tijd is om je organisatie eens goed onder de loep te nemen dan kan een scherpe blik en gedegen feedback het verschil maken.
In een coachingtraject voor professionele ontwikkeling & persoonlijk balans help ik je basis te verstevigen met begeleiding in het opstellen en uitvoeren van een sterk ondernemersplan.
Je hebt nog geen ´brand identity´ of het is tijd voor een nieuw begin met frisse blik. Hoe kom je aan een vormgever die bij jou past? Waaraan moet je denken en wat moet je doen bij het doorvoeren van een huisstijl? Maak gebruik van mijn ervaring en besluitvaardigheid.
Welke tone of voice hoort bij de organisatie? Hoe sluit deze aan bij andere communicatiemiddelen? Moet er content gemigreerd worden? Nieuw gemaakt? Hoe maak je content waar Google blij van wordt? Hiervoor is een plan nodig, een contentplan.
Productie van communicatieboodschappen die perfect aansluiten bij de doelgroep. Althans, dat is de intentie, want zelfs na goed onderzoek kan je nog best de plank misslaan. Maar daar leer je van. Ik geloof in het creëren van tekst en beeld met creativiteit en spontaniteit en op bepaalde momenten met wat lef iets durven te publiceren.
Kunnen je klanten je wel vinden? Er zijn mogelijkheden te over om je marketingbudget stuk te slaan maar waar moet je het zoeken? Wat past bij jou, de groei van je bedrijf, je budget en je capaciteit? Ik beloof geen gouden bergen maar ik kan wel meedenken en helpen een juiste oplossing te vinden die aansluit bij jouw onderneming.
Tijdens het begeleiden van een project is het belangrijk dat alle noodzakelijke partijen op het juiste moment zijn aangesloten, hun rol begrijpen en hetzelfde doel voor ogen hebben. Ook als het onderweg verandert.
Door te luisteren naar praktijkverhalen en het verzamelen van systeem- en procesinformatie onderzoek ik of er aanpassingen nodig zijn met als doel huidige en nieuwe producten / processen / werkwijzen te verbeteren.
Een website neerzetten of verbeteren is een tijdrovende klus, het moet er vaak even tussendoor, iedereen heeft er een mening over en de lat ligt uiteraard lekker hoog.
Binnen het volledige traject van het (door)ontwikkelen van een website kan ik – al dan niet gefaseerd – een rol spelen:
Ik koppel techniek aan functionaliteit, vormgeving, communicatie en creativiteit.