specialiteiten

Extra handen

Soms zijn er momenten dat je handen tekort komt. Iets te strakke deadlines, pieken of een tijdelijk afwezige collega. Op kantoor, het theater, in de buitenlucht of bijv. een bierbrouwerij. Ik ben extreem daadkrachtig en zeer snel.

procesadvies

Door te luisteren naar praktijkverhalen en het verzamelen van systeem- en procesinformatie onderzoek ik of er aanpassingen nodig zijn met als doel huidige en nieuwe producten / processen / werkwijzen te verbeteren.

contentcreatie

Productie van communicatieboodschappen die perfect aansluiten bij de doelgroep. Althans, dat is de intentie, want zelfs na goed onderzoek kan je nog best de plank misslaan. Maar daar leer je van. Ik geloof in het creëren van tekst en beeld met creativiteit en spontaniteit en op bepaalde momenten met wat lef iets durven te publiceren.

internetmarketing

SEO, SEA, social media, e-mailmarketing, contentplannen, zoekwoordstrategie, customer journey… Nu ben ik me aan het verdiepen in neuromarketing, of nog mooier klinkt internetpsychologie: de kunst van het online verleiden.

bladmanager

Of projectcoördinator of redactiemedewerker, ik heb verschillende namen gehad voor hetzelfde werk: een (online) magazine in elkaar draaien met alles wat daarbij komt kijken. Ik kan helpen opstarten, vernieuwen of oppakken daar waar het is blijven liggen.

website starten

inventarisatie & advies

Door van te voren goed na te denken wat een website voor je kan en moet doen leg je een sterke basis om met de bouw te starten en wordt het nemen van vervolgstappen makkelijker. Je kan met mij een sessie plannen voor inventarisatie en advies. Een goed begin is het halve werk, echt waar.

webmanager

nieuwe website

Een website voor je eigen bedrijf neerzetten is een tijdrovende klus, het moet er altijd even tussendoor, iedereen heeft er een mening over en de lat ligt uiteraard lekker hoog. Waar begin je, wie gaat het maken, wie beheert? Ik ken het traject van analyse naar functioneel ontwerp naar bouwen en testen.

online magazine

Je hebt besloten om een online magazine aan de communicatiemix toe te voegen. Dat is mooi. Maar hoe nu verder? Ik ken de bomen in dit bos, de grote wegen en kleine bospaadjes.